top of page

Fins aviat!


Estimats alumnes,


Aquesta és la última entrada que veureu d'aquest bloc perquè com ja sabeu l'estiu ens espera.


Primer de tot vull dir-vos que ha estat un plaer estar aquest curs amb vosaltres, m'heu ensenyat moltíssimes coses i mai m'oblidaré de tot el que hem compartit com són els nervis, les angoixes, els dubtes, les presentacions, les vostres històries i les rialles. Heu estat un grup de 100, i us trobaré molt a faltar.


M'agradaria poder tenir-vos cada any i seguir aprenent al vostre costat, perquè tot i que sempre es diu que sou els alumnes els que apreneu de nosaltres els mestres, he de dir-vos que això es mentida, i que aquí aprenem tots de tots.


Agrair-vos el vostre esforç durant aquests dies i la vostra participació en totes les tasques. Espero que totes i cadascuna d'elles us hagin agradat i us emporteu un tros meu al vostre cor, així com m'he l'emporto jo de cadascun de vosaltres.


Ànims en la nova etapa que us espera!

Hi ha moments per a tot, i us trobareu situacions difícils, però no patiu, esteu molt preparats, i teniu tot el que necessiteu saber al vostre cervell i al vostre cor.


Feu allò que més us agradi, compartir-ho amb qui més estimeu, i recordeu que si necessiteu qualsevol cosa, segueixo aquí, tot i que no continuï sent la vostre tutora.


Us desitjo el millor dels futurs, i aconseguireu tot el que us proposeu.


Un petó gegant, i recordeu


Ens importa el procés, no el resultat.


Fins aviat!


Aida.





11 visualizaciones0 comentarios

Entradas Recientes

Ver todo
bottom of page